tirsdag 24. februar 2009

Kråkesølv+by:larm

Plague Waters!




I helga var jeg en tur i Oslo (som vanlig), og på fredagen tok jeg turen innom Indigo for å se Kråkesølv og My Little Pony live. Sjukt nice sett fra Sølvguttene, selv om de var merkbart slitne etter alt for mange konserter på en dag. My Little Pony er det desidert søteste bandet i verden, med den enkle og fine musikken, søte folk og alt er bare søtt. Men ikke sukkersøtt og ekkelt, for det er noe med dette bandet som faktisk er særegent og bra. Fikk også fiksa meg to nye t-skjorter, og de er sjukt nice!

De siste dagene har det gått mye i Blonde Redhead's plate Misery is a Butterfly, som jeg desverre ikke har fått hørt så mye på fra før, samt den nye skiva fra Snöras med tittelen Plague Waters. Den plata satt seg aldri med det første, så må trossalt få den ordentlig på plass. Nå digger jeg den mer og mer. Tipper Yngve Hillmo er det største musikalske geniet i Norge, med tanke på den musikken han har laget både i Lukestar og Snöras. På toppen av det har han verdens feteste platecover på Plague Waters. Gleder meg til Snöras kommer til Bodø i mars!

Spiller fortsatt mye gitar om dagene. Kanskje for mye mtp. særemne og lignende.... Jaja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar